søndag 6. april 2008

Nytt nettkurs og elektrisk kuttemaskin...

Nytt nettkurs med Neeta fra Papirrommet. Jippi!! Så gøy! Denne gangen skulle vi lage noen LO og litt annet inspirasjonsting. Jeg ville være med på det da jeg ikke har hatt tid til å lage LO med bilder enda. Også liker jeg jo stilen til Neeta så utroolig godt! Hun er dyktig. Jeg lagde min første ting igår. Og det var så merkelig å lage noe så annerledes. Hjelp... Syns det så veldig rart ut underveis.... Visste ikke heilt åssen dette skulle gå. Men tror ikke det blei så aller verst med tanke på at det var første gang jeg laget noe annet enn kort. Gleder meg til jeg er ferdig og kan legge de ut til visning her.... :)

skitched-20080406-130044.jpg
Uploaded with plasq's Skitch!


Det neste er at samboeren min har prøvd å overtale meg til å kjøpe Craft Robo sin elektriske kuttemaskin. Og nå de siste dagene da jeg har prøvd å smiske meg til alfabeter til å kutte ut med Cuttlebugen min,så fikk han litt nok når han fant ut hvor dyre de var. Da viste han meg alle de 12 000 fontene han hadde liggende. Og hjelp så mye kult!!!! Og tenke på at de kan jeg kutte ut elektronisk,helt gratis... :) Wow! Jeg fikk lyst på den maskinen med en eneste gang!!!!! :) Jeg blei jo så SUPERinspirert bare av å se på fontene. Fikk masse ideer i hodet mitt!!!! :)
I tillegg så prøver han å friste meg til å begynne på et slags designkurs for nybegynnere på universitetet. Sikkert litt for spøk,men med litt alvor i,for å prøve noe helt fullstendig annerledes enn det egentlige yrket mitt.... :)

Ingen kommentarer: